onsdag den 24. februar 2010

Fed og færdig. XD

Jeg har endlig fået taget mig sammen til at tage ned for at træne sammen med min kusine og hendes veninde. OwO

det var faktisk ret hyggeligt og man føler sig dejlig tilpads bagefter. ^_^/ desværre stillede jeg mig bare op på en vægt og nu har jeg lyst til at skyde mig selv.. XD (ikke fordi jeg er fed, men fordi jeg har taget herre meget på siden julen XD)

Men ja. XD
I dag var det farmands 50 års fødselsdag,k så det blev fejret med åben hus fra 7:00- 12:00 ... ergo jeg skulle op klokken 5:30 og det er jeg bare overhovedet ikke van til.. XD
Men det var nu hyggeligt nok.. ^___^/

har egentlig ikke så meget at skrive, havde bare lydt til at skrive .. XDD haha ..

oh well jeg vil smutte ind og se tv imens jeg syr videre på Ilia. OwOb husk at checke min cosplay-blog ud for opdatering. OwO woo~ XDDD

Han fik mange mange fine gaver, men det her er da nok et af MINE yndlings.. OwOb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar