søndag den 14. marts 2010

Oh boy oh boy

Jeg har brugt snart 4 timer på at spille Ninja Gaiden Sigmar og det har altså udløst en fandom (igen) .. OwO

aaah jeg elsker Ayane. =w= Hun er så skøøø~n!!! Hun er så nuttet =w=
Fuck jeg glæder mig til at lave hendes cosplay! OwOb

-Jeg har tænkt meget over det. Jeg ville oprindeligt havde lavet hendes originale kostume, men nu har jeg set så mange lave det og jeg har faktisk ikke set EN ENESTE der var god. Der var selvfølgelig nogen der var flottere end andre, men der er INGEN jeg har sagt "wow" til endnu.

Ayane er mit ultimative cosplay og det er et most at det skal være 100% perfekt, ellers er det ikke godt nok! O_O

Derfor vil jeg lave hendes heldragt. Det er min yndlingsdragt og det er heller ikke så sindsygt svært at få til at hænge sammen. Mit eneste problem er bare hvilket stof jeg skal bruge. .__. Der er kun få jeg har set lave det her og intet af deres fungrede særlig godt. .___. Men nu må vi se. Jeg håber på at få det lavet til J-popcon eller måske først til Upp-con 2011 (jeg kommer ikke til Upp-con i år alligevel TT o TT ).





-men tilbage til Sigma. XDD

Jeg har endelig fundet ud af hvad der distrahere mig ved det her spil (spørg mig ikke hvorfor det ikke er gået op for mig endnu) Ryo render rundt i denne her sindsyg STRAMME lædderdragt og han får en SINDSYG stram røv i de busker XD jeg kan simpelhent ikke lade være med at kigge på den. XDDDDD It's a curse!




-Og når det så ikke er Ryo lille fikse ninja-numse jeg stirre på, så er det Rechels kæmpe forparti der svinger voldsomt ved bare en MINDSTE bevægelse. XDD
Jeg så på nettet at hvis man ryster controleren op og ned ville hendes bryster bevæge sig. XD det bliver jeg simelhent nød til at prøve. XDDD

Og nu noget helt andet XD
Til dem der ikke ved det, har jeg lige haft kyssesyge...

O__O jeg får heldigvis ikke feberanfald længere og jeg har i snart 2 uger (hvis ikke mere) kunne spise fast føde.. YAAAH! ^o^/

-Når man har kyssesyge kan man åbenbart blive ramt af udmattelse UTROLIG hurtigt, og selv om jeg er "rask" igen, skal der INGENTING til at gøre mig træt...
Virkelig, det er forfærdeligt. O__O

Jeg har vaner med at falde i søvn når jeg kommer hjem fra skole fordi jeg simpelhent er så udmattet. Hvis jeg vågner og føler mig frisk, er en tur på wc eller ud i køkkent (som begge dele er LIGE ved siden af mit værelse) nok til at slå mig i gulvet igen.. >_<>

Nå, men jeg syntes at det er blevet bedre med min træthed. Hvis jeg kæmper hårdt kan jeg godt holde mig vågen til om aften og det er SUUUPER skønt. OwO

-DESVÆRRE.... er jeg blevet syg igen.. -__-' svimmel, kvalme, snottet, hosten, konstant nysen og selvfølgelig ondt i halsen. >__< øv!

Jeg fik snakket med min veninde om det (hun er ved at uddanne sig til læge) og hun mente at det nok er stress... .__.' Jeg har de sidste par dage været RIGTIG uvenner med min mor.

Det stod nok på i en uges tid eller lidt mindre, hvor vi ikke snakkede sammen eller noget som helst og pludselig slap helved løst og vi begyndte selvfølgelig at skændes igen.. >__<
Grunden til at hun tror det er stress er fordi jeg begyndte at få det dårligt da vi var færdige med skænderiet. Jeg fik konstant sure opstod og jeg havde SYGT ondt i min mave...så ja.. ^^' jeg er ikke særlig heldig lige for tiden.. XDDDD
Jeg gider bare ikke at ligge og døje med stress igen. ; A ; det orker jeg simpelhent ikke!

-heldigvis skal jeg til vejledning i morgen og så har jeg fri Tirsag til at skrive AT i, så jeg kan nok godt nå at blive rask til at jeg skal i skole igen, og nå at slappe lidt af sammentidig. ^__^/


Oh and btw: jeg er ved (for sjov) at lave Mio Hio (fra D. N. Angel) cosplay. ^__^/ uploader snart nogen billeder på min cosplay-blog.. ^__^b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar