fredag den 9. april 2010

Bine tester

Jeg har en ualmindelig uren hud. Og det er ikke fordi jeg spiser alt for meget usundt og aldrig renser min hud. Tværdigmod. Jeg tror snart jeg har prøvet ALT på market og derfor tænkte jeg at jeg ville give jer nogen gode råd og forklare lidt om hvad der virker på mig, og hvad der ikke virker. ^__^/





Det bedste produkt jeg har brugt hidtil, er CLINIQUE's 3-trins-rens.
Den består af 3 produkter kan bruge når man er i bad eller når man alligevel renser huden om aften.


1trin: sæbe.
Den første sæbe fjerner det overflødige snavs du har på huden. Grunden til at du ikke kan bruge en normal sæbe er fordi den ikke indeholder nogle af de fedter som der bl.a. er i en normal sæbe.


2trin: Skincleaner
Den kan du påføre ved hjælp af en vatrundel. Man kan selvfølgelig også købe den med pumpe (som er den jeg har på billedet) og pumpe det ud i hånden, men man spilder en masse på det. >___>
Ud over det, finders der 3 forskellige skincleaners. En til sart ud, mild hud og normal hud. Altså en for alle. Jeg vil anbefale at spørge personalet i Matas om hvilken der skal bruges, og evt. få en prøve med hjem. Hvis du bruger den forkerte kan det enden betyde ingen virkning eller udtørret hud fordi det er for hårdt for din hud.


3trin: Den Gule Creme (jeg kan virkelig ikke huske hvad den hedder, men sig 3-trin Clinique så ved de hvad ud mener)
Denne her creme er min FAVcreme nogen sinde. =w= det er ikke fordi den er blød eller lugter af noget specielt, men min hud føles bare SÅ godt når jeg har taget den på =w=


Hvorfor bruger jeg ikke CLINIQUE længere:
CLINIQUE er for det første et rigtig dyrt mærke. Og det gælder ikke kun denne her serie, men også resten af deres produkter og make-up.
Ud over det bruger CLINIQUE alkohol i nogle af deres prodokter. Det er ikke skadeligt for huden, men når da jeg stoppede med det gik min hud helt amok og slog ud. Grund: huden bliver afhængig af det. Nogen kan godt tåle at skifte uden at huden regaere, men det kan min ikke.. xD






Jeg vil gerne fortælle lidt om Biotherms skrubcreme.
Der er flere forskellige creme alt efter dit behov. Jeg bruger den grove og udrensende på grund af min hud.


Denne her påførers 2-3 gange om ugen.
Jeg bruger den i badet og det er rigtig dejligt forfriskende. ^___^
Der står godt nok at man skal vaske det ud med det samme, men jeg har fået en bedre virkning hvis jeg lader den sidde i bare et minut.


Efter at havde brugt skrupcremen kan jeg godt lide at bruge CLINIQUEs fugtighedsmaske (ja jeg sagde lige at der er alkohol i, men det er kun i NOGLE af deres produkter)


Så er der også Biotherms Aquasource som jeg rigtig gerne vil anbefale.
Den gør huden dejlig blød. Den påførte jeg om aften inden jeg gik i seng. Huden bliver dejlig blød af det og den fugter rigtig godt.

Jeg vil lige understege at huden er forskellige og jeg fortæller bare om hvordan produkterne påvirker MIN hud. Men det er ikke ens betydende med at det påvirker din hud på samme måde...

1 kommentar:

  1. Hvor er du SØD, du har siddet og leget med små fine billeder af dig selv ;w; jeg er sygt glad for at min hud ikk er ligesom din (tilgengæld har jeg psoriasis), men det er rigtigt, at når du bruger CLINIQUE så ser din hud SÅ meget bedre ud o_O kan man oz bruge de der produkter på lår og røvballer? XD ahhaha.. kunne jeg godt bruge xDDD
    Mmmh.. du er så dejlig smuk at se på =w= tak igen for snakken lige før. Mine øjne svir stadig <3

    SvarSlet