tirsdag den 13. april 2010

Hanami! OWO

Uuh jeg glæder mig super meget til Hanami.. OwO der kommer så mange mennesker jeg ikke har set i lang tid, og som jeg rent faktisk har savnet rigtig meget..

Vi mødes ca. 9 mennsker som der dele frokost, kager og alt andet. det bliver så super hyggeligt. ;w; og jeg bager selvølgelig mine jorbærkager.. XD men KUN fordi Emi-chan kommer. Har lovet hende det siden jul.. XD

Jeg er kommet godt over en skolekrise. Altså jeg er ikke så ked af det længere, men tilgengæld er jeg vild stresset. Vi har to eksamenprojekter vi skal vise frem om ca. 2 uger, og ingen af delene er på plads.
I musik spiller jeg bas i Missery busness.. >__> det er svært når man ikke rigtig har spillet bas før, for det kræver nogle helt andre fingremuskler. Men skidt pyt nu med det.. XD jeg skal bare øve mig. XD

I drama skal vi spille et stykke jeg har skrevet, som der er inspireret af et gammel absurtteater "stuepigerne" og desværre fungere gruppen ikke så meget.
Vi er 4 piger, og jeg sidder i stolen som en større instuktør. Det er et besværligt job når folk ikke gider at lytte, og de konstant stopper op og "jamen hvad nu hvis.. og hvad så hvis.. og det vil betyde".. Hold nu KÆFT! det fungere derfra hvor JEG sidder... altså mellem publikum.. >__> det irritere mig lidt. Og de er meget glade for at snakke om nogle kjoler vi skal bruge. men desværre er det bare ikke det vi skal fokusere på lige nu. vi skal GENNEM terpe lortet det det sidder. SÅ kan vi arbjede på hvad nu hvis og hvordan... >__> så næste gang slår jeg hånden i bordet.. XD så bliver Bine ond.. XD

Men igen, jeg glæder mig SUPER meget til Hanami. OwO

Og Søndagen efter Hanami, skal pigerne og jeg øve noget projekt til Genki.. Wiih glæder mig.. OwO/

ud over det har jeg fået bestilt tid hos min læge. Hun hud er gået i TOTAL selvsving og har fået udslet (af bumser.. aaad!) ned langs hals og bryst, så nu går det lidt for vidt. og mit ansigt har ikke EN ren plet.. >__> vil. ikke. mere.. wish me luck <3

3 kommentarer:

  1. Jeg ville ønske jeg også kunne komme med, men lavede planer for den kommende weekend for laaang tid siden. Uheldigt >_<

    Og det er godt at høre du er kommet ovenpå igen mht skolen! Nu må du bare ikke stresse for meget D: Du skal nok nå det hele, I'm sure!

    SvarSlet
  2. aaaw ;A; øv det var synd. Det havde ellers været hyggeligt. Men så håber jeg at dine planer kan veje op på Hanami. ^__^/

    Så snart de her to uger er overstået, altså at vi når ind i Maj, så bliver det hele MEGET bedere! ;w; Det er kun pga mine eksamensprojekter jeg er stresset. ^__^
    men tak <3

    SvarSlet
  3. Mmmmh jordbærkader *savle*.. jeg glæder mig faktisk til togturen fredag OwO glæder mig til at sidde og se sæson 1 POKéMON i 3 timer med madpakke fra Kvickkern xDDD ahahhaa..

    Ah~ honey....namnamnamnam HANAMI! Honey, jeg ved ikk hva jeg ska ta på ;A;

    SvarSlet