mandag den 17. maj 2010

Muuurf

Denne her dag har været utrolig kort. O__O

I dag havde jeg en aftale med Kami om at tage nogle cosplay billeder.. OwOb det var viiiildt hyggeligt og der kom da alligevel en del fede billeder ud af det. OWO Yaah for Kamis kamera og guidings evner (Jeg er SÅ dårlig foran et kamera XD) (Se mere på min cosplay blog XD)

Efter det chillede vi lidt og så cyklede jeg hjem igen. ^__^

På vejen hjem til Kami støder jeg på den mest åndsforladte, irriterende, egoistiske, manipulerende *7 timer senere* person jeg nogen sinde har kendt. >__> Fuck jeg havde lyst til at gøre grimme ting. Men jeg vendte mig bare os gik mig vej mens jeg nød musikken fra min Ipod (der snart dør ;A;). Jeg burde ikke blive irriteret over hende, men jeg kan simpelhent ikke lade være med at blive negativ over at støde ind i den. <-- Jeg er negativ lige nu XD

Anyways, jeg er RIGTIG pissed lige nu.
Min veninde jeg skulle til Japan med, som åbenbart er sur på mig, mener at jeg har aflyst vores rejse fordi jeg hellere vil afsted til næste år med Nadia. No offence, Nadia, jeg vil gerne afsted med dig, men nu har vi planlagt det i 4 år og jeg havde VIRKELIG glædet mig. men PÅ GRUND AF PENGEMANGEL(!!!!!) som hun UDEMÆRKET godt kender til, måtte jeg aflyse. Men jeg har fået det afvide af 3 mennesker plus fået en skideballe af en anden veninde at det var tavligt at aflyse.. SUPER... fed fest... Hvis hun har et problem må hun fanme sige det til mig i stedet for at jeg skal have det afvide af andre. Nøj hvor er jeg sur lige nu. Men jeg gider ikke at konfrontere hende med det. Jeg har eksamer på vej og jeg orker ikke flere skænderier med folk. >___<

Nå, men nu gider jeg ikke være negativ mere.. ^^ Ville lige dele en video jeg først har set for en uge eller to siden.. XDD kæææft jeg var færdig af grin. XDDD


3 kommentarer:

  1. AHAHHAHAHHA DEN VIDEO... OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ej, hun ska fanmde ikk gå og sige sårn noget til alle andre.. Du har jo pengemangel og det ved hun UDEMÆRKET godt.. Fatter ikk hvorfor hun så blir så SUR o__________o det er jo ikk din skyld.............

    SvarSlet
  2. Ahh, rigtig gode cosplay billeder :D *kommenterede dig lige lidt på cosplay.com~*

    Hold op, hvor er det nederen af din veninde D: Det er jo VILDT dyrt at tage til Japan, hun kan da ikke forvente at du har råd når du lever på SU <_<
    Kan godt forstå du ikke har overskud til at konfrontere hende når du har skolen at passe. Det er da osse ret barnligt af hende D:

    SvarSlet
  3. Aww hvor er det trist for dig! D:
    Synes heller ikke det er spor fair at problemer imellem jer to skal spredes ud til andre, og du så skal 'forsvare' dig overfor folk der slet ikke har noget med det at gøre!
    Synes det er for dårligt af din veninde må jeg sige. Men man kan jo heldigvis altid være fornærmet xP Synes ikke du skal tage dig vildt meget af det, det går sikkert i sig selv igen. Kan godt forstå at hun måske er skuffet over ikke at komme afsted, men tror hun glemmer at du sikkert er lige så skuffet og ked af det som hun er over ikke at komme afsted D:
    Men ja; hold fokus på de ting du kan gøre noget ved, og så er det jo bare at vente til butthurt er gået over så man kan snakke ordentligt om tingene.


    Orrrh hvad det er bare en af de bedste vidoer ever! XD Alle sådan nogle pranks varmer mig langt ind i hjertet XD

    SvarSlet