onsdag den 16. juni 2010

De sidste 3 eksaminer

Heyya guys.

I mandags brugte jeg dagen på min mors arbejde så jeg kunne få lidt ro til at læse op til engelsk. Og jeg fik konstant kommentare for folk der lige kom ind "Jeg gud hvor du roder. jeg håber ikke at du værelse ser sådan ud" -___- slap nu af mennesker... Jesus..

Undskyld mig, men jeg syntes ikke det er slemt! O__O

Og JA det er min computerbaggrund. XD Jeg blev nød til at gøre NOGET for at holde op med at bruge min computer til andet end lektier.


Nå, men nu er engelsk eksamen overstået og nu skal jeg videre til de tre helvedseksaminer. >__>

Den første er historie som er på Mandag. >__> Den tæller to gange, så jeg vil VIRKELIG gerne gøre det godt!!! ;A; bare et 4 tal, og så er jeg glad. Jeg er nemlig MEGA dårlig til historie skal jeg hilse at sige. Jeg har problemer med at huske årstal (og tal generalt), og det er rigtig skidt når man har historie. >__> Men det er en 3 timers forberedelses eksamen, så det er dejligt! ;W; håber bare ikke at jeg får et kompendie. XD Så dør jeg. XD
Ej men det skal nok gå.

Så har jeg Dansk på Tirdag. jeg vælger kun at bruge et døgn på at læse dansk, fordi jeg simpelhent ikke har tid til andet. >___> Jeg har umiddelbart ikke svært ved dansk mundtligt, så jeg læser MEGET op på det emne jeg er HELT håbløs til (altså folkeviser) og så læser jeg en tekst eller to RIGTIG godt inde for hvert emne vi har haft. ^^ Det skal nok gå... håber jeg.

Onsdag har jeg min sidste eksamen, og det er AT.
AT er et tværfagligt fag, hvor du ud fra et overemne har slået tog fag sammen som du så skulle lige en synopsis om. De to fag skal være fra hver sin faggruppe, altså Samfundsvidenskabelig, naturvidenskabelig eller humaniora.
Jeg har valgt at skrive i dansk og biologi og min synopsis omhandler Dr. Jekyll og Mr. Hyde samt Darwins evolutions teori (fra abe til menneske)
Jeg føler at jeg nogenlunde har styr på den, og min synopsis blev faktisk rigtig god. ^o^/ Så lad os nu se. Jeg har fået en til at hjælpe mig med forberede mig Tirsdag aften ^^/


Ønsk mig held og lykke. T___T Jeg har virkelig brug for det...

3 kommentarer:

  1. Du roder aldeles ikke!
    Held og lykke med det sidste. Skal nok holde dig lidt i ørene >D

    SvarSlet
  2. Held og lykke, pus ^^
    Du kan klare det! Du negler de eksaminer! Det er jeg sikker på.. og hvis ikk... så elsker jeg dig stadig ^^

    MEN SELF SKA DET NOK GÅ >W<

    SvarSlet
  3. Daaaaaamn, jeg får nærmest stress af at høre hvor meget du skal op i ;_;
    MEN OM EN UGE ER DET OVERSTÅET :D

    SvarSlet