søndag den 22. august 2010

Dagen i dag

Aaaah I dag har været en lidt mærkelig, stressende dag, men på en lidt afslappende måde. ^__^

Det hele startede med brunch hos nogen af mine forældres venner. Det var alt for hyggeligt.
Derefter var der fødselsdag hos min lillebrors bedstevens lillebror blahblahblah.. Jeg gad egentlig ikke me.. Jeg syntes at deres mor er meget forfængelig, og TÅLER ikke hvis man gør den MINDSTE ting forkert.. så som hvis du ved et uheld kommer ind af den forkerte dør... -__-'
Jeg mener... børnene må ikke sidde i deres sofa, for tænk nu hvis sofaen bliver beskidt... sådan et hjem ja... Og jeg kan bare slet ikke have det..
Så jeg tog over for at sige hej og så gik jeg hjem lidt efter da det er lca. 2 min gå tid fra hjemmet..

Så var vi til hiusewarming-like-ting hos nogen af mine forældres venner. De har lige købt en KÆMPE gård og der er bare SÅ hyggeligt! ;w;

Jeg var ude og ride på en af deres heste.
Jeg har gået til ridning i ca. 10 år, og måtte stoppe pga gymnasiet...
dudes.. Da jeg satte mig op i den saddel, var det som om et gudelys strålede på mig. ;A;
HOLD KÆFT hvor har jeg savnet det. Og på trods af at det er så lang tid siden, fik jeg hesten til at gå til holdning og det hele. ;w; Det var så fantastisk..
Jeg er før blevet tilbudt af dem at opdrette et føl der skal rides til her om ikke så længe. Det vil jeg RIGTIG gerne, men jeg har aldrig prøvet det før, så jeg ved ikke helt.
Men hende der ejer hesten (det er ikke mine forældres venner) vil muligvis kontakte mig da hun har 3 heste hun selv skal sørge for.. HVIS hun har brug for en hånd med både ridning og staldarbejde, ville jeg være lykkelig. ;A; Jeg er en hestepige, jeg kan ikke gøre for det.. FUCK det var fantastisk at ride igen ;A;

Bagefter var jeg hjemme hos Lea i hendes nye lejlighed.
Det var aaalt for hyggeligt. Vi sad og randommet som Lea og jeg gør det bedst, og der gik ca. en tim eller to fra da jeg sagde første gang at jeg nok skulle til at tage afsted, til jeg rent faktisk sad i bilen. XD

Men det var vildt hyggeligt, og jeg glæder mig SÅ meget til at tilbringe mere tid sammen med hende. ;W; bl.a. op til J-pop hvor vi skal lave cosplay. XD

Det var lige hurtigt min dag. ;w;

Jeg er stadigvæk helt paf over den kjole, og jeg VIL have den like NU, så jeg køber den så snart jeg har fået løn. ^__^/

Smutter i seng nu guys. XD nat nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar