torsdag den 16. december 2010

Om nom ting fra asiatiske omnom hjemmesider

Heyya guys. ^__^

Først, så undskyld at jeg ikke rigtig kommentere på nogens poster lige for tiden... Er rimelig træt lige for tiden... og er ved at blive syg igen. T__T god must hate me..

anyways, jeg sidder lige nu og vemter på at folk svarer tilbage på mine mails før jeg kan tage stilling til om jeg skal blive her og lave deres ting, eller om jeg bare skal tage hjem og ligge mig under dynen...

Og hvilken måde får man tiden til at gå bedst? Ved at kigge tøj man ved man ikke har råd til og aldrig nogen sinde vil have i nærheden af ens tøjskab. XD

Tænkte jeg lige ville dele mine fund med jer. ;w;b






Den brune er helt klar min yndlings (altså trøjen)


Elsker dem i hvid



Jeg er SÅ forelsket i de lillae!











Nu er jeg en baka at gemme det forkerte billede, men den er der også i lilla :3






ved godt at de ligner lidt natbukser, men syntes de er total dejlige!



2 kommentarer:

  1. XDD;; "If I was a rich girl, nanananananannana.."
    http://www.youtube.com/watch?v=9rlNpWYQunY

    SvarSlet
  2. UH DU LALALALALALALALALA LÆÆÆJH!

    SvarSlet