fredag den 11. marts 2011

Alice in wohoo~land

Atter en dag på arbejdet hvor jeg har kedet mig, og det skal selvfølgelig liiiige gå ud over jer ^__-

Jeg har spenderet de sidste 2 dage på at tegne på arbejdet fordi jeg kan. XD;
Her er resultatet for mine kreativiteter..


Den blev ikke så god som jeg ville have den, men det går jo nok. XD;

Derudover fik min LoveMustacheBuddy sig en hjerneblødning forleden og syntes at hun skulle klippe mit hår... XD Så det har hun gjort..
jeg har desværre ikke noget billede at smide op lige nu, da der ikke eksistere bluetooth på de her computere... selvom der står at der gør.. super.

Ha en dejlig weekend mennesker :D
Jeg skal selv til fødselsdag senere i dag hos min Kiro-basse ;3;/

MØF!~

2 kommentarer:

  1. OMG AIW er så dejligt, ^^ Det er en pæn og kreativ tegning du har fået tegnet dig der~ <3 ^^ I wish I had more time for drawing too! ;__; btw glæder mig til at se dit hår <3

    SvarSlet
  2. den tegning tegning er du da sluppet ganske godt fra. særdeles tricky perspektiv. well done ^^d

    SvarSlet