torsdag den 26. maj 2011

Lolikjoler

Så er tiden kommet igen, hvor jeg stærkt overvejer at købe mig en Loli-kjole. XD;
Jeg elsker bare stilen så meget, men jeg er omvendt også MEGA kræsen, og er ikke så vild med alt for meget sløjfe, blonde, kæmpeskørt-ting. n.n'
Anyways, jeg har da alligevel fået formådet at finde nogen kjoler jeg godt kunne lidt.
jeg er HELT VILDT med Innocent World! Der er så mange fine kjoler og det er liiige min stil..
Desværre ligger mange af kjolerne også en i  prisklasse jeg ikke HELT har lyst til at hoppe ud i endnu..
Men derfor kan man jo godt kigge alligevel! ;D







Denne her er nok den jeg umiddelbart bedst kan lidt. :3

4 kommentarer:

  1. Innocent World er fantastisk!
    Ellers har jeg selv haft nederdele udgaven af den BodyLine kjole du har billede af, og det print er altså VILDT flot irl :D Der er mange detaljer på som BodyLines billede ikke viser!

    SvarSlet
  2. Jeg håber du køber en! :D

    SvarSlet
  3. synes også du skal investere i en ^^d ville være en særdeles nydelig sommer kjole.

    SvarSlet
  4. Aww hvor er de cute! Tror de ville se så søde ud på dig! >w<

    SvarSlet