torsdag den 28. juli 2011

Kort-holder

Hi guys. :3

Tænkte at jeg lige ville smide en update fordi det er så lang tid siden.
Jeg har haft fødslesdag imellem sidste update, og jeg havde en super hyggelig dag samt den lille "fest" jeg holdt hjemme i LeMustacheHouse.. (jeg updatere med gaverne senere)

Til jul fik jeg denne her vildt dejlige kortholder af min dejlige Nadia-skat, og jeg har været nærmst afhængig af at bruge den til hverdag.
Men desværre er den gået i stykker, og jeg er ikke super glad for at både mit buskort, dankort samt alle de andre kort jeg har i, let kan falde ud, da hele "coveret" og "bladene" er faldet fra hinanden.
Så nu er jeg på jagt efter en ny. QwQ


Denne her er den jeg har lige nu, som der er i stykker. ;A;

De her er fra samme design.. De er så skønne! ;W;

Denne her er vild dejlig! Det ligner at den er af okay kvalitet, og den har også en masse blade indvendigt hvor man kan have alle sine kort i. :3


Yeah sorry for det lidt større billede. :3 Men jeg kan lide dem alle sammen! (Nok mest den lilla dog)


That's it for now guy. n.n

1 kommentar:

  1. Anna Sui skulle vidst være et rimelig ok mærke, har jeg hørt, angående kvalitet:D Held og lykke på din jagt!

    SvarSlet