tirsdag den 27. september 2011

Outfits, sko og THE VOICE 11

Det er efterhånden lang tid siden jeg har smidt nogle billeder op af mine outfits, men jeg klæder mig selvfølgelig heller ikke særlig spændende lige for tiden 8D

Mit outfit fra i går, da jeg tog til THE VOICE 11 sammen med kusinen og mor <3
Jeg ELSKER de her bukser, I don't even! De er mega rare at have på.. Men har tabt mig siden jeg købte dem, så er der lide store og falder hele tiden ned med mindre jeg har bælte på T___T

Outfit fra første dag i Prag. Meget afslappende da vi var møg trætte.

 Siden jeg nu går hjemme og leder efter arbjede, har jeg fået en hel masse tid til at gøre rent og rydde op på værelset..
Jeg har, siden jeg flyttede ind, haft alt mit tøj i mit skab, men jeg har super svært ved at holde styr på det hele, så jeg besluttede mig for at rydde op, og gøre skabet til et sko skab i stedet for, siden alle mine sko enden står ude i gangen eller lægger roddet sammen inde i bunden af skabet.. det går jo ikke..
Og før der er nogle der siger at det er da bare skide smart, så nej.... for der der stadigvæk ikke plads til alle mine sko derinde. T___T (heller ikke selvom de står oven på hinanden så jeg kan få 4 forskellige par sko til at stå bagerst på hylderne, i stedet for 2)

Before: I know.. >__> Det ligner jo lort! After: jeg kan slet ikke lade være med at kigge derind hver dag XD <3

Min gode veninde Sidsel tog et smut til Mexico, og købte de her lækre cowboy sko til mig <3 ;W; Jeg er så super glad for dem! Nu skal jeg bare lige udtænke nogle gode outfits til dem. :3

Se hvor dejlige de er <3
 For nogle (flere) uger siden, tog jeg hjem til min mor for at gøre rent. Hun har ikke super meget overskud og er begyndt at stresse igen, så jeg tænkte at det nok ville lette presset lidt for hende.
Hun var så super sød at købe de her dejlige sko til mig. ;A; Jeg føler mig simpelhent så forkælet hver gang jeg er sammen med hende, jeg ved næsten ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... tak mor <3

Er de ikke bare super søde?! ;W;

I går blev jeg invitetret med til THE VOICE '11 sammen med min mor og kusinen. I starten havde jeg ikke super meget lyst, da jeg knokler med cosplay hver dag og det tager en masse energi, men jeg blev nu alligevel overtalt og tog med.
Showet var ikke OVERDREVET godt, men det var nu meget hyggeligt. Vi valgte kronisk af plasere os steder hvor folk ville forbi, så vi blev vildt irriteret til sidst af alle de små unger der skubbede og maste for at komme igennem.
Musikken var såment fedt nok, men vi kunne ikke se halvdelen af det der skete, hverken på storskærm eller på scenen siden de høje mennesker altid fandt plads lige foran os. XD; (Derfor har jeg ingen billeder)
Men igen, det var super hyggeligt, og jeg er rigtig glad for at jeg tog med.. hurhurhur stod ca. 2 meter fra KATO =w= total yndlings, lige der <3

Håber i alle har det godt. :3
Take care <3

3 kommentarer:

  1. Dine jeans er virkelig lækre og klæder dig super godt :D

    Og så elsker jeg lidt det sidste par sko <3

    SvarSlet
  2. Det ser nice ud med skabet - det er altid rart at få styr på tingene XD

    De bukser der er mega nice! Har selv ledt efter sådan nogle, men har intet held med mig, buh...

    :3

    SvarSlet
  3. Dejlige outfits - og sådan nogle bukser ER bare fantastiske *-*

    Haha, godt du får udnyttet tiden til noget godt :D Det er da lidt mere overskueligt nu. Men sko ER bare noget der fylder møg meget.

    SvarSlet