onsdag den 9. november 2011

Nyt hår igen igen :D

Jeg blev for ca. en uge siden ringet op af hende der klippede mig sidst, hvor hun spurgte om jeg havde lyst til at stå model igen?
Jeg takkede selvfølgelig jah, for man ved aldrig hvornår man får gratis farve og klip igen, vel, og jeg kan meget godt lide spændingen med, at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal klippes.
Anyways.. Hendes chef havde åbenbart syntes at mit hår var så fantastisk tykt, at han rigtig gerne ville bruge mig..

I går var jeg så inde at blive klippet foran et publikum.
Jeg må sige at jeg er ikke SUPER MEGA OVERDREVET vild med det, men jeg kan nu meget godt lide det... Er bare mere spændt på at se om jeg selv kan styrer det XD;

Anyways, jeg tog lige nogle hutigte billeder før jeg smutter ind og laver videre på cosplay, så dem smidder jeg lige op. :D




Tadaah!

4 kommentarer: