tirsdag den 30. oktober 2012

First trip to Japan!!

Hi guys..

Godt nok lang tid siden jeg har skrevet et indlæg og hold da op der er sket meget siden da. XD

Jeg kan starte med at fortælle at jeg har fået et deltidsjob i Telenor. :3 (det har jeg efterhånden efter... jah nærmest siden sidste blogindlæg) og jeg er super glad for at være der.
Selvom jeg kun er på deltid, så har jeg en del timer alligevel, og bliver ofte kaldt på arbejde. Men det er fint nok. :3 Så kan man jo tjene sig nogle penge. :3

Jeg er flyttet ud af MustacheHouse da vores lejekontakt løb ud... desværre har Kami og jeg endnu ikke fundet et nyt sted at bo, så lige nu er jeg vendt hjem til forældrene...
- Hvilket er helt fint, for de lader mig have mit eget liv uden at de blander eller involvere sig for meget - næsten da... XD

orh der er mange ting jeg kunne fortælle jer om, men jeg vil hellere prale med, at jeg endelig skal til
Japan!!

Det er næsten en lille bitte drøm der går i opfyldelse for mig 
Jeg tager til Japan bl.a. fordi en lille håndfuld af mine venner har valgt at tage til Japan for at studere eller arbejde, og jeg kan altså ikke helt leve uden deres selvskab... Pengene var på min konto så der var ingen undskyldninger!!! DOG er jeg sindsygt bange for at flyve......... Så det skal nok blive sjovt at sidde alene i flyveren i så mange timer. Hvad man dog ikke gør for at se sine venner ;D

Jeg starter den første uges tid med at bo hos Hopy og hendes veninde May i Tokyo.  Her regner jeg bestemt med at der skal shoppes og lige nyde synet af landet før jeg begraver mig i alle deres templer og kulturale faciliteter. :3 skal nok blive godt

Derefter tager jeg et smut til Osaka omegnen hvor min barndoms veninde Kiro bor lige nu. :3
Jeg ved endnu ikke helt hvad jeg skal tage mig til mens jeg bor hos hende, men det bliver helt sikkert også en masse templer og snuse lidt rundt i byen inden hun kommer hjem fra skolen, hvor jeg håber lidt på at vi kan tage nogle steder hen sammen og mon ikke om 1 lille bytur eller 7 sniger sig med på vejen! ;D

Kiro og jeg har planlagt en weekend tur til Kyoto. Først var det meningen at det kun skulle være hende og mig, men nu har Hopy og to af hendes veninder hoppet med på turen, så det skal nok blive en super hyggelig tur, hvor vi bl.a. har planlagt en all-nighter med noget karaoke.
-Jeg er allerede i gang med at varme stemmen op ;D

Jeg bor hos Kiro i to uger og derefter tager jeg tilbage til Tokyo hvor jeg håber på at finde et hyggeligt og billigt hostel et sted hvor jeg derefter kan vade rundt i Tokyos gader.... selvfølgelig i selvskab med Hopy og Kiba, som jeg også skal se mens jeg er afsted

Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg kan godt fornemme at jeg ikke er van til at rejse. Har lige nu liiiidt svært ved at skabe overblik over de ting jeg gerne vil og SKAL se, men det hele skal jo nok komme. :3



2 kommentarer:

  1. Jeg vil også til Japan ;__;
    Håber du får en helt fantastisk rejse!

    SvarSlet
  2. I'm sooo envious~ Haha Jeg er glad for du er nået sikkert frem og glæder mig til at høre om turen~ ^^ Take care dear~

    SvarSlet