lørdag den 13. december 2008

KØREKORT ^o^

Yo..
ehm .. >__> først blog.. >__> øhm .. ja ..
var ikke selv klar over hvad jeg skulle skrive, og ville ikke gøre den første blok total negativ, så jeg vil starte med at "prale" lidt med at jeg fik kørekort i går.. ^o^
Det er SUUUUPER nice.. >__> Specielt fordi der hvor passer børn, der bor de LIGE op til en skov.. forstil at køre der midt om natten på cykel. >__> det er pisse uhyggeligt.. XD
Men jeg tænkte da "Jeg skal sgu da køre på arbejde.. (jeg arbejder også i Kvickly) og så kan jeg tage bilen hen til børnen. Totaaaal genialt.."
Nå, men jeg får fundet mig en P-plads.. >__<>__> jeg arbejder 3½ time.. Og jeg har ikke RÅD til ar tage chancen... selvom at Allerød politi har fri klokken 1.. XD haha
Nå, Men min parkering er... SKOD da jeg må KASTE bilen ind et sted, for ellers ville jeg komme for sent.
Så jeg steg ud af bilen, og undlod at kigge tilbage .. XD af gode grunde .. XD haha .. Så jeg skynder mig afsted..
>___> jeg når at tage 2 skidt, og så stødder jeg ind i min teorilærer, der lige ville sige tillykke med kørekortet... og det eneste jeg tænker er: "Please kig IKKE hen på bilen.. PLEASE!!!!!"
Men jeg fik rystet hende af mig.. XD haha
Og da jeg endelig blev færdig i Kvickly, skyndte jeg mig ud (med hætten over hovedet så jeg ikke skulle rende ind i flere uheldige mennesker) og fjernede bilen med det samme .. XD haha ..
Jaah .. men men men .. >__> jaa.. jeg skal bare have LIDt mere øvelse.. >__> har kun lært at parkere noget med to gange .. XD så jeg skal lige i gang .. haha
yeah man .. og nu vil jeg smutte i seng .. >__>
Really random, I know .. >__>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar