tirsdag den 16. december 2008

Ondt i ryg.. >__> igen ..

AAARG FUSTRATION!!!!

min ryg har været død og pine for mig.. >__>

Jeg lå hele aften i går på sofaen, og kunne slet ikke finde hvile. På grund af min ryg.
Lige meget om jeg står, går, ligger og specielt sidder, så gør det pisse oooondt! -___-'
Jeg har alt i alt nok kun sovet 2 timer i nat på grund af det.. >__<
jeg var indda vågen da jordskældet passerede danmark .. >__> tror jeg da.. XD Min seng smårystede på et tidpunkt.. XD
Nå..
Men typiskvis så er jeg i gang med at skrive DA/HI-opgave, og hvis den ikke bliver afleveret eller godkendt, så kan jeg ikke komme videre i 3 g. .. >__>
heldigvis er jeg blevet sygmeldt, så min aflveringsdato er blevet udsat.. >__> til hvornår ved jeg ikke .. >__>
Men det weirde er nok, at da jeg var hos lægen i dag, ville hun have en urinprøve ..... fordi jeg havde ondt i ryggen ?? >___> det virker både mig og mor lidt mærkeligt.. >__>

Anyway, smutter igen .. >__> Min ryg siger AV!!!

bye bye . ;A;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar