tirsdag den 17. marts 2009

Happy Tirsdag OwO

Wiiih det er en dejlig dag i daa~g.. =w=
Solen skinner og fuglene ... blæser væk.. OoO... og og og .. =w= aaah~

har bare haft en dejlig dag i daaa~g.. ^o^/

I skolen har jeg stort set ikke lavet andet end at omskrive min bXb-novel, og stenet sammen med Staphan .. OoO Han drak min sodavand den den den .. BUMS! OoO/

Men så må han bare skylde mig . OwO MØØF!

Jeg har haft ondt i maven i dag fordi idioten her spise yoghurt til morgenmad . ^^' (har mælke-alagi.. ergo jeg får ondt i maven når jeg får mælkeprodukter) ^^' Men NØJ det smagte godt.. OwO

Min ryg har opført sig helt fint i dag .. OwO har slet ikke haft ondt . OwO Så mine øvelser de giver nok god pote.. OwO
I dag blev min mor indlagt.. ;A; De var ikke helt sikre på hvad det var, men jeg frygter lidt at det kan være tarmkræft.. ;A; det håber jeg virkelig ikke .. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre hvis hun ikke er i huset. Så når far og jeg at rive hovedet af hinanden maaa~nge gange .. -___-'

Men de har udskrevet hende igen, heldigvis. Hun skal til undersøgelse på Tirsdag, så vi må bare håbe på det bedste.. ^^'
I morgen og frem til fredag skal jeg skrive SRO.. >__> og har INGEN idé om hvad jeg skal skrive.. lidt.. øv .. OoO men nu må vi se ad.. ^^'


HAPPY TIRSDAG! OwO


Det er tirsdag d. 17, og Bine er meget glad .. OwO meget MEGET glad..


Bye bye for nuu .. XDD <-- total random slutning..

Dette er dagens outfit .. XD fordi jeg kede mig . XD



Ingen kommentarer:

Send en kommentar