mandag den 16. marts 2009

FUCKING PIKHOLDER! OoO

Jeg er MEGET sur på min rektor! OoO
Jeg har haft meget fravær på grund af søvnproblemer, der kommer af stress, men jeg arbjeder på at få den igen .
For 2 uger siden, kaldte han mig ned, og sagde at jeg var tæt på særlig vilkår.. Altså at jeg skulle op i alle mine fag. Pis og lort.. Nå, men han sagde at hvis jeg holdt 2 ugen unden frvær, så ville han slette det dokument han havde liggende til mig.

fint nok!

I hele sidste uge havde jeg INTET fravær... kun et enkelt modull, men der øvede vi fanekrav, så det er tilladt..

.. I dag var jeg oppe hos ham, og han sagde, at han ville give mig sælig vilkår alligevel..
FUCKING SO!!!!!!!!!! Jeg mener ... han lovede at give mig 2 FUCKING UGER til at bevise at jeg kunne .. Jeg har kun fået EN uge og den uge kunne jeg stort set ikke få mindre fravær .. HVAD FANDEN FORVENTER DEN NARRØV??????????? OoO jeg er SÅ rasende lige nu .. Jeg har virkelig lyst til at gøre grimme ting ved ham .. AAARG!!!


Nå, skidt til side.. Gider ikke være sur mere .. =3


På Lørdag skal jeg have is med Nadia.. <3

Tirsdag er endnu en speciel dag .. OwO


- I dag har vi haft fanekravet: Bollywood.. XD skulle danse på scenen sammen med klassen .. Ret sjovt faktisk .. XD hahaha . .


Jeg skulle være muslim, åbenbart, så det gjorde jeg mig til, og folk troede faktisk også at jeg var det .. XD hahaha .. et sjovt ..
Men her er et lille billed af mig med tørklæde på .. OwO

















Jeg har også fået lov til at låne Nadias ekstensions .. OwO de er ret nice .. Vil gerne have langt hår igen .. OwO MØØF .. Tak min skaa~t <3<3


Have a nice daaay .. ^o^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar