mandag den 31. maj 2010

Yaaah ^o^/

PAUSE FOR LÆSNING! :D

Havde jeg liiige brug for. XD
Lorte Kemi. O__O det driver mig til vanvid. jeg fatter HAT af det jeg læser op, så det skal nok blive sjovt når det går løs i morgen. XD

Anyway mit værelse har været så forfærdeligt rodet de sidste 3 uger fordi jeg simpelhent ikke har kunne tage mig sammen til at rydde op, og i går aftes blev det FOR MEGET!!!
Så nu kan man se mit gulv igen. ^o^/
MEN..... bagsiden af medalien... ToT jeg kom ved et uheld, fordi jeg IGEN skvattede, til at tyrer mit knæ ned i mine briller, der lå på min seng.. og nu er de gået i stykker ToT Buhuu~ Jeg har ikke råd til nogen nye lige pt. ;A; kontaktlinser, her kommer jeg. XD



-Ud over det fik jeg noget sangundervisning i går aftes af min fars kammerat. åh GOD jeg hader at synge seriøst foran folk! og jeg rystede helt vildt, stemmen knækkede og alt det der, men det endte faktisk med at blive okay. ^__^
Jeg er ikke en super sanger, og det vil jeg heller ikke være... Men så længe det lyder fornuftligt, så er det jo fint. :D
Så i morgen efter kemi-eksamen skal vi mødes igen og så skal jeg synge i microfon.. O_____O DET frygter jeg. ;A;

Nå, men en helt anden ting. ^__^/
JEG SKAL TIL JOBSAMTALE PÅ TORSDAAAAAG! ;W;
Jeg har bare hørt (og vidnet) så mange mennesker stå uden arbejde og det er helt forfærdeligt.. og jeg ville DØ hvis det var mig, for så har jeg kun lidt under 2000,- at gøre godt med inden jeg finder et arbejde.. og det er ikke mange penge når kæresten og andre venner bor i jylland, vel?! XD
Så jeg håber virkelig at jeg får det. ;w; Det er et piccoline job med alt-mulig-kvinde pligter ved siden af.. Altså jeg skal ud og kører lidt, lave nogen ting i naturen og så selvfølgelig koperer ting. Men det lyder VILDT spændende og det ligger ikke langt fra Allerød station. ^__^ og så kan det værre at jeg kan tage mig sammen til at tage noget oftere ned i fitness.. XDDD Jeg har ikke været dernede så meget på det sidste... HALLØJ TOPMAVE! XDDD

ANYWAY wish me luuck ^__^/

1 kommentar:

  1. Uuuuuuh, håber virkelig du får det job!!! Men nu bor kæresten jo ikke i Jylland MEGET længere ;D ~ jeg kommer til dig, min elsking<3

    UH, og held og lykke i morgen!!!!!!!!! Jeg ska nok tænke på dig ^^/

    SvarSlet