torsdag den 3. juni 2010

eksamen i morgen og mine kæber XD

Wow jeg troede aldrig jeg ville blive så nervøs over en eksamen som jeg er lige nu. ;A;
Jeg har brugt i dag, og KUN i dag på at læse op. Min energi har været total tømt efter Kemi, så jeg har brugt tiden på at finde en monolog jeg kunne opvise.
-Normalt bruger man flere UGER på sit eksamensprojekt, men jeg har kun brugt lidt under 5 timer på det og kan stadigvæk ikke mine replikker.. og er i tvivl om sconografien. DAMN jeg er nervøs. ;A; Tænk nu hvis det er det værste LORT nogen sinde, og de vælger at give mig 4? O__O Jeg ville DØ med et 4-tal!!! JA, det er bestået og alt det der, men det er drama.. Jeg godtager ikke noget under 7!!! ;A; og et 10-tal vil være mere end velkommen. ;A;

-Omg jeg er vendt tilbage til nogle tidligere "problemer" som jeg ikke har haft i flere år: drømme om at min kæbe sidder fast.
Det er VILDT ubehagelig! ;A; Jeg har før brugt bideskinde fordi jeg skar tænder i søvne, men det er blevet meget bedere og derfor har jeg lagt den lidt på hylden..
MEN i nat drømte jeg igen at min kæbe sad fast, og at mine tænder røg ud.
-Grund: Jeg ligger og spænder i hele kæbeledet i søvne og det giver mig de ubehagelige drømme. >__> og nu har jeg VILDT ondt i min tand fordi jeg har kværnet den i nat. ;A; AV!
Det er lang tid siden jeg har haft problemer.
Problemet kommer af at jeg har en løs plade der ligger imellem kæbeledende. Det gør bl.a. at min kæbe knækker, den sætter sig ind i mellem fast og jeg kan ikke åbne min mund meget mere en 4 cm hvis jeg VIRKELIG prøver.
Min dom lyder, at problemerne med kæben først hører helt op den dag pladen mellem kæbeledende bliver slidt så meget op at den smuldre.... Nå ja, og der kan det ske at en nerve sætter sig i klemme, og så skal jeg opereres... det ses tit ^^ .... *dies*



Det er altså meningen at "The disk" skal blive siddende på den øverte kæbe. XD Det gør min altså IKKE!


ANYWAYS jeg går i seng nu. ^__^ må hellere være frisk til i morgen.
Jeg tager hjem til min dejlige Kiro her i weekenden, hvor hun skal hjælpe mig med musik, så jeg er ikke ved computeren indtil engang på mandag efter min musikeksamen. ^__^/ see ya <3>

3 kommentarer:

  1. ....uggh, det med kæben lyder ubehageligt ;_; *kramme dig længe* Nå, men hyg dig i weekenden og held og lykke med eksamenshelvedet.. I'm sure you'll be all right ♥

    SvarSlet
  2. Awwww ;U; Do I dare to ask how it went?~~

    og det med kæben lyder virkelig sleemt.... Jeg føler din smerte~ TwT Du må have en skøøn weekend!~

    SvarSlet
  3. Held og lykke med musik <3 godt din dramaeksamen gik godt ^^ *chu*

    UH, og kan godt huske du har fortalt det med kæben >__< mon ikke man kan finde ud af noet. Vil i hvert fald gerne prøve at hjælpe med at søge :3

    SvarSlet