torsdag den 24. juni 2010

ENDELIG!!!!!!

Så kom dagen sku, og nu er jeg ENDELIG blevet student! ;w; omg jeg er så lykkelig! Jeg har lyst til at tude af glæde bare tanken om, at jeg er færdig med skolen! ;w;

Det gik faktisk rigtig dårlig til eksamen. XD Men skidt nu med det. XD
Jeg tror at jeg tudede i ca. en halv time eller sådan noget af bare lykke! ;W; jeg kunne slet ikke stoppe! XD gash!

Nå, men Hopy, Kiro, Mari, min morster og tvillingerne, mor, far, Frede og mormor stod fint og ventede uden for døren og jeg blev straks angrebet med kamera og det hele. XD SUPER

Senere på aften tog jeg ud i bålet ude på fællesgræsset, og brændte hver og et notat af! *w* FANTASTISK følelse!!! Og de gamle mente at det var dumt fordi "tænk nu hvis jeg skulle bruge det" -___-' internettet længe leve!



Alt det hvide der.. hellz yeah, that's my burning notes! *w*



Da jeg endelig var på vej i seng, blev jeg ringet op af nogen fra klassen der mente jeg skulle komme til fest hos dem. XD
De var til studenterfest på skolen, men billetten kostende 200,- og det gad jeg ikke give for det. Men der var hverken hegn, vagter eller noget, så jeg gik bare ind, så uhumsk som jeg er. XD

Det var SKIDE hyggeligt. :3 Var der en times tid før festen blev lukket ned og sad og hyggede med de andre lidt bagefter. ^^ Og så tog jeg hjem og i seng. ^^




Pagh, charmerende Malene og jeg når vi har det sjovest. XD



HERLIG dag!
I morgen skal jeg kører vorgn, og jegf GLÆDER mig herre meget OwOb Det bliver fedt
Sov godt, guys ^^


Se hvor fin jeg er *w*


4 kommentarer:

  1. *stolt*
    ( and thats all there is to it! )

    SvarSlet
  2. Tillykke igen :D Den hue klæder dig ;D
    Hahahaha, fedt at du bare luskede ind til skolefesten. Specielt når de ikke engang tjekker billetter, selvom de kostede 200 kr!

    SvarSlet
  3. Du er så fin <3 Den hat er bare perfeeeekt =w=
    Yay~ BURN NOTES BURN >XDDDD

    SvarSlet
  4. Tillykke igen igen igen <3 Aww... og er enig med de andre, huen klæder dig *^^*

    SvarSlet