mandag den 21. juni 2010

Holy fucking god XD

Hiyaa Guys.

Nu opdatere jeg lige, ikke fordi jeg har tid, men fordi jeg er glad.
Og NEJ det gik ikke særlig godt til min historie. XD Jeg manglede at læse halvanden emne op.. og guys what guys. XD Jeg trak selvølgelig det emne jeg overhovedet ikke havde startet på.
MEN FUCK DET JEG BESTOD! XD

Det gik lige for alvore op for mig i går at jeg snart bliver student... DET ER FULDSTÆNDIG SINDSYGT JO!
3 år men hård kamp og problemer hist og her og ditten og datten.... og nu er jeg snart færdig.. Jeg er endda SIKRET at få min hue.... Så...... nu skal jeg bare have retsen overstået..... så er jeg færdig....... HOLY MOTHER FUCKER mennesker! :3

Desuden har jeg fået en kjole af min mor som jeg skal have på til vognturen og den er rigtig fin ^^ glæder mig til at have den på <3

Og fordi jeg er så glad så deler jeg lige det her klip med jer.. XD jeg har set det 400 gange og jeg griner stadigvæk. XD Vegeta er så kær når han flipper ud. XD


4 kommentarer:

  1. Du bestod og nu får du huen på. Sabine er så glad for nu er hun friii. Rektoren sagde det klarer hun nok ikke. Men hun vidste ham den skidderik (på melodien jeg er havren.... også skal du nok lige presse en stavelse eller to ind. But who cares xD)

    DU KLAREDE DET!!

    SvarSlet
  2. VIL GERNE SE BILLEDE AF KJOLEN!!!!! ^_______^/
    Glæder mig til du er færdig~ <3

    SvarSlet
  3. Det er bare så typisk, at man kommer op i det, som man absolut ikke når at læse XD
    Men godt, at det gik alligevel!

    SvarSlet