tirsdag den 3. august 2010

blooog XD

I går var min første arbejdesdag. ^^ Det var rimelig... random. .____. Hende jeg skulle læres op ad stoppede nemlig i går... så... det hun havde lært på ca. 3 uger, skulle jeg lærer på en dag....
ej det går nok. har nogenlunde styr på det tror jeg. ^^

OMG Genki om 3 dage. O___O det magter jeg ikke. Jeg har slet ikke tid.
For det første er jeg ikke færdig endnu med mine cosplays. >___> jeg mangler at style parykker og lave bukser til Ilia + brodere færdig + bånd. Så mangler jeg Bulma paryk.
Altså normalt står jeg med et helt cosplay jeg mengler dagen før en con, som jeg lige når smasket sammen, men stadigvæk. >__< nå nu smutter jeg. kravler en fed edderkop på væggen og den skal lige fjernes. >__<

BTW HAR UPLOADET EN NY "LOVEMUSTACHEPRO" VIDEO! OwO

1 kommentar: