tirsdag den 10. august 2010

WOHOO Genki er overstået!

Og det var nok den fedeste con i lang tid! :3 kæft jeg hyggede mig. ^^ Men det var nok også fordi jeg havde så meget at tage mig til. XD

Fredag var jeg med til åbningscermonien (åh gud jeg failede BIG TIME) samt fashion-showet som Hopy havde lokket mig med til. KÆFT jeg var nervøs og jeg følte mig helt forkert i loli. O__O jeg er bare ikke elegant nok til at gå i det. ;A; selvom jeg rigtig gerne vil.


Hopy og jeg ;w;

Der ud over holdt jeg også et workshop med min LoveMustacheBuddy Kami, Kiba og Hopy, hvor vi skulle lærer folk at danse Genkidansen. ^__^
Senere var der også et panel, men det droppede vi fordi vi slet ikke havde forbedret noget. XD

Lørdag var jeg med til Cosplaykonkurrencen hvor jeg cosplayede Ilia fra The legend of Zelda Twillight Princess sammen med Nadia, og vandt oven i købet den pris for "Best props". Har fået et diplom og det hele, så det står fint sammen med mit andet Genki-diplom som jeg fik sidste år ^^ (SÅ Sa-chan. Nu har jeg blærert mig) XD

Men jeg hyggede mig rigtig meget og jeg er så glad for at jeg fik snakket med en masse mennsker... Selvom jeg stadigvæk var lidt for genert til at gå over til nogle af dem jeg ikke rigtig har snakket så meget med før >___> MEN jeg fik snakket med en masse og det gør mig glad ;3;

Nå, men cosplay-liste skal vel også op. Jeg har ikke nogle synderlig gode billeder selv, da jeg ikke nåede det, men jeg har (lige som de andre billeden oven over) nakket fra andre, som jeg er blevet tagget af inde på Facebook. XD Fordi så sørgelig er jeg. XD



Bulma var jeg fredag! Min paryk failede helt vildt, men folk kunne nu godt lide den alligevel XD


Som sagt var jeg Ilia om Lørdagen


Og søndag havde Hopy tryllet med sin make-up,
blandede hendes, Maris og mine kimonos/yukataer sammen
og forvandlede os til (gravide-ligende XD) Oirans.

Men tak igen alle mennesker for at gøre Genki2010 til noget specielt dejligt for mig. ;w; Det kan jeg kun takke alle mine venner for. Love you!

-Nå.. men nu er Genki overstået og så er det i gang med J-popcons cospalys.... Jeg har jo ligesom tiden. XD
Jeg skal have trænet en hel del, for jeg skal jo ligesom være en "lækker" steg sammen med Hopy og en "flot" fyr sammen med Lea. NØJ det bliver fedt! :3

Men det betyder at Kami og jeg har indgået den aftale, at vi dropper Sodavand og slik (overkill I know) og laver en fast aftale en gang om ugen hvor vi skal ned og træne sammen.. JUBIIIii...iii....i..i.... zzz XD MAN MÅ YDE FOR AT NYDE, så det gør vi... Og jeg er fast besluttet på at få så faste baller at jeg kan tillade mig at lave Bulmas Bunnykostume uden at få det dårligt over det.. SÅDAN SKAL DET GØRES!

Men nok om cosplay... XD Jeg lå syg mandag, så der måtte jeg melde mig fri fra arbejde og forventede derfor at jeg ville have en MASSE at lave i dag.... men nej.... jeg var der 8 timer, og ca. 2-3 af timerne fortog jeg mig noget.. resten af tiden har jeg bare stirret ud i luften og ventet på at folk fandt noget til mig jeg kunne lave (havde sendt en mail rundt til hele afdelingen om at jeg kedede mig, så de måtte godt støve deres gamle mapper af og finde på noget at lave i en fart før jeg omkom af kedsomhed XD) men der skete ikke rigtig så meget. >__>
Så jeg håber det bliver bedere i morgen!

-Denne uge kommer til at forløbe med mange ting... NOT..
jeg skal hjem til Hopy (og Marc) og snakke lidt cosplay og ellers bare hygge mig. XD Så skal jeg til studenterfest på Lørdag og til fødselsdags picnic om Søndagen hos Rose. ^^ Det bliver sygt hyggeligt... med tømmermænd/hovedpine. XD Jeg bliver altid så fuld med min "klasse"! XD

Nå, men ud over det, så take care, people! OWO love ya all!

3 kommentarer:

  1. Ej, jeg synes altså du var super kær i lolita ;A; Og parykken klædet dig også vildt godt!

    WAAH, jeg er så vild med jeres act og kostumer *__* Glæder mig super meget til at have photoshoot med Nadia og dig!

    Jeg synes også dit Bulma cosplay var fedt - mener også jeg fik det sagt til dig ^O^

    Og dit outfit søndag var også bare fantastisk *____* MAKEUPPEN OG HÅRET VAR AMAZING!

    SvarSlet
  2. Jeg er så ked af jeg ikke nåede at se dig ordentligt i dit bulma cosplay! D: men hvad jeg lige fik set så mega awesome ud.. fik vidst også skrevet på dA! ^^;

    og dig og Hobys 'cosplay' hvis man kan kalde det det?.. ^^; var mega SMUKT! *O* var trist over i gik til tea party >U> men det var godt at resten at connen fik set jeres skønhed~

    endnu engang tillykke med at du/I vandt! ^^ I havde simpelthen også fortjent det nå! 8D

    Can't wait for J-pop to see you again <3

    SvarSlet
  3. DU SÅ MEGA GODT UD I LOLI EGÅS!! og haha på at du gjorde som der blev sagt. God pige <3! Din og hopys makeup var like mega badass.
    Ses til J-popcon <3 ps. Ew.. mælk fra ulve.. fu fu D:

    SvarSlet