onsdag den 18. maj 2011

my week so far og dagens outfit

Hey guys. :3

Min uge har været en lidt stresset uge so far, men jeg har hygget mig utrolig meget. :3
I mandags havde jeg en aftale med en gammel veninde som jeg ikke har set i noget tid nu.
Vi aftalte a mødes nede i byen til en is, og så ellers bare noget hyggesnak.
Vi rendte ind i hendes kæreste som inviteret Nadia og jeg hjem til dem til noget aftensmad hvilket vi ikke takkede nej til. Så aften stod på hygge, mad, film og massage =w= nom!
Lige nu bor Alexandra og Joakim i Joakims mors hus, men det er lige blevet solgt, så nu skal de til at finde et nyt sted at bo.
Joakims mor har haft en kostume-butik i huset men den er blevet lukket ned, og nu skal alt smiddes ud, så vi fik lov til at gå lidt på rov og vi fik en hel masse godter med hjem. :3

I går fik jeg besøg af Shinji, der havde noget af mit stof, som jeg lige nu har brug for til mit cosplay-projekt.
Det var virkelig hyggeligt, og vi spenderede det meste af tiden inde på Nadias værelse hvor vi spillede SilentHill Shadow Memeries og så Silent Hill filmen da Killing senere joinede os. XD


OM NOMNOM!

Senere i dag tager jeg en tur hjem til min mor for at farve hendes hår, derefter skal jeg hjem og tage imod noget af de godter som vi ikke kunne slæbe med hjem fra Alexandra, og så kommer dejlige Rose senere. =w=

Jeg havde faktisk tid til at tage et billede af "dagens outfit". So here you go.
Jeg har gemt mit hår under en hat, for når vejret er så fugtigt, er mit hår en plage! =o=;


Elsk på min nye trøje fra NewYorker ;W;/

2 kommentarer: