onsdag den 4. maj 2011

ruskumsnusk?

Heyyo people.

Nu ligger SVS-con jo lige om hjørnet og det betyder selvfølgelig at der er en masse ting der skal ordnes og gøres ved.

Fredag skal jeg på scenen sammen med Sidsel i vore Ranma½ cosplay og det glæder jeg mig RIIIIGTIG meget til!
Fredag til jeg på scenen med Lea, og er en smuuule nervøs for det. T____T Håber virkelig ikke at folk tænker "omg wtf har de gang i?" eller noget. >__>

Jeg glæder mig super meget til at se alle de dejlige mennesker der nu engang kommer, som jeg ikke ser så tit. :3 glæder mig til at se folks cosplays og glæder mig til se showet. :3
Primært de sidste ting glæder jeg mig aller mest til, men jeg føler også at jeg for hver conventions, lærer nogle nye og fantatiske mennesker at kende, og det gør mig utrolig glad, da det er en af de større grunde til at jeg deltager i conventions.

Anyways, her på det sidste har jeg været utrolig forstyrret og stresset. Jeg har sovet dårligt om natten, jeg er træt og har intet overskud whatsoever... strange thing is... jeg ved ikke HVORFOR!...
Jeg har tænkt lidt over at det kunne være en blanding af at jeg ikke helt ved hvad jeg vil tage mig til og så skal jeg finde mig et nyt arbejde efter sommeren, da min kontrakt kun lyder på et år.. T__T

Jeg er kommer rigtig meget i tvivl om hvad jeg vil tage mig til når jeg engang skal i uddannelse, for jeg har egentlig ikke noget  jeg vil.... og dudes, tro det eller ej, men det har jeg ALDRIG prøvet før. Jeg har, fra da jeg var helt lille, ville være skuespiller, men det er så småt begyndt at gå op for mig, at det er måske ikke den bedste snor at løbe på.
So what to do? .____.

I dag er bare en trist dag. vejret er kold og gråt.
For under en halv time siden, fik Lisa fra mit kontor en opringning fra hospitalet om at hendes mor er sovet ind.
2 minutter efter får jeg en besked fra min mor om, at min kusines mormor er ved at dø...
hvad sker der lige for det? :(

For some reason, så sidder jeg lieg nu og hører den her sang, og den gør mig i bedre humør, tro det eller ej. :3
Seriøst jeg ELSKER hendes stemme! Jeg får gåsehud hver gang!

Enjoy! :3

2 kommentarer:

  1. Super meget held og lykke til SVS!
    Og så håber jeg, du snart falder lidt til ro igen, så du kan få sovet. Det sucker at være stresset uden at vide hvorfor :c

    SvarSlet
  2. Håber I får en rigtig fed con ^_^

    Uha. den der ikke at vide hvor man vil hen med uddannelse er lidt af valnød at få forbi luftrøret.
    Mit råd er at komme ud og prøve nogle ting af, snuset til de forskellige fag og grene.
    Det virkede for mig, havde ingen ide om hvad jeg ville karriere mæsssigt da jeg var færdig i 9ende, så tog en 10 klasse hvor man prøvede en MASSE fag. tandlæge, slagter, frisør, akitekt, murer også videre og så videre.
    Her jeg fandt ud af at jeg syntes håndværker fagene var interesante og opdagede jeg havde flair for el. Så hoppede på El uddannelsen og som de siger "bob is your uncle"

    SvarSlet