lørdag den 4. februar 2012

Hair og lashes

Hey there guys..

Så er tiden igen kommet til at jeg er blevet træt af mit hår.
Jeg elskede det loige da de blev klippet, men det er blevet klippet så specielt, at det er umuligt for mig at holde da håret blev længere.. Så nu er jeg helt korthåret igen. :D

Before and after. Tak til Kami for at være min frisør<3
Så ville jeg også lige vise jer det FØRSTE par eye lashes som jeg har fået af mn dejlige Hopy <3

Love 'em! ;W;

I dag skal jeg til noget reception fordi min veninde Alexandra er blevet færdig med sin uddannelse som sygeplejeske! ;W; Jeg glæder mig rigtig meget til at give hende et kram!
Desværre kan jeg ikke være der så længe da jeg skal hjem og gå i gang med en kjole til noget bryllup. :)
Derefter får jeg Kiro på besøg, og det bliver rigtig dejligt at se hende igen <3

Jeg har lægget syg den sidste uge, og er stadigvæk en smule snaldret, men jeg har det bedre er kan ENDELIG spise uden at min hals gør forfærdeligt ondt!
Ellers sker der ikke så meget andet. Jeg er i gang med noget cosplay værk, men det er jeg omvendt jo hele tiden. :D

Jeg er ved at havde gennemført Final Fantasy XIII (nej det har jeg ikke fået gjort endnu OTL), men jeg sidder fast ved en mega irriterende boss, så nu må jeg ud og træne lidt mere, hvilket tager gejsten lidt fra mig... Men på sammentid er jeg helt vild ivrig efter det nye Final Fantasy XIII-2. ;W; Det ser så fedt ud!

2 kommentarer:

  1. Du ser skøn ud med kort hår!

    SvarSlet
  2. Hehe nyt hår klædte dig vildt godt som jeg også sagde igår =w=

    Waaah! De vipper klæder dig mega godt!! *Q*~♥ Yaaay!!

    Vi må lige aftale tid til noget otaku dance practice snart XD

    SvarSlet