fredag den 27. januar 2012

Zarsu's fantastiske GiveAway

Fantastiske Zarsu holder GIVEAWAY. :D


Se hvor fantastisk det er! Det glittre helt! :D


Hvis du ikke allerede følger hendes blog, så vil jeg helt klart anbefale det! Hun har altid spændende blogindlæg med masser af flotte billeder, J-fashion, til dem der kan lide det en smule om cosplays/conventions og ellers bare alt mellem himmel og jord. :D

Så hop lige ind på hendes blog og CHECK HENDE UD! ;D




SO... Hvordan går det så nu, siden jeg sidst skrev?
Jeg er bestemt kommet i bedre humør, men jeg tror det har noget at gøre med, at jeg har spænderet en masse tid med at snakke med Lea. :D Så bliver man så glaaad~!
Jeg har mere eller mindre fået aftalt alt der skal aftales med hende jeg skal sy kjolen til (OG til dem jeg har forvirret ved mit sidste indlæg, så er det brudens SØSTER jeg syr kjolen til! XD) og hvis alt går som planlagt, så begynder jeg at sy på den d. 3 Feb. :D

Min Februar er lige nu rigtig forvirrende da jeg har rigtig meget at se til samt en masse ting som jeg gerne vil. Hvilket egentlig stresser mig en smule (eller også er det fordi jeg lige har nogle småting jeg ikke lige kan overskue her i weekenden. :/ )
Men jeg tror også at det er fordi alt ikke er planlagt endnu. (Mit overskud er rimelig lavt for tiden, så hvis tingene ikke er planlagt kan jeg næsten ikke overskue det XD)

Første weekend havde jeg aftale med Julie, men også en aftale med Kiro om at være sammen med en af dem.
Men eftersom at jeg bliver nød til at sy på kjolen, har jeg måtte aflyse mine planer og bare koncentrere mig om at nå så langt med kjolen som jeg overhovedet kan.
Jeg må nøjes med Lea der kommer og overnatter fordi hun har noget arbejde i Allerød Lørdag og Søndag. :)
Derudover holde min veninde, Allx, noget reception da hun lige er blevet færdig uddannet som sygeplejeske!!!!
Dog må jeg nok desværre være nederen og kun kommer der i en times tid, alt efter hvor langt jeg når med kjolen.

Weekenden efter har Le Mustache House et pudselspil om hvornår vi skal holde noget fest. Vi vil gerne gøre det om Lørdagen, men der skal jeg passe min bror. Så jeg håber at mine forældre ikke skal til FEST FEST og at de kan kører mig hjem om aften til festala'Mustache. :D

Så kommer weekenden med Zarsu og Astrids fødselsdag, som jeg rigtig gerne vil med til, men hvis jeg ikke kan finde en billig billet, så har jeg ikke råd til at komme. >__>; Så det bliver afgjort ved d. 1.

SÅ kommer der endelig en fri weekend, og hvis jeg er blevet færdig med kjolen, kan jeg begynde at sy videre på mine cosplays som jeg er super motiveret til lige for tiden. :)

Jah, super spændende, det ved jeg godt! XD;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar