fredag den 26. december 2008

bye bye..

Depri indlæg..... igen.. XD

for ca. 3-4 år siden, kom jeg op og skændes med en veninde. Vi er senere blevet god venner og alt det der.. Men hver gang vi skændes, så kommer det frem hvad jeg har sagt og hvad jeg gjorde den gang.
Jeg har ofte sagt undskyld, og at jeg godt ved at jeg har kvejet mig, og jeg har virkelig prøvet at gøre det hele godt igen .... mange gange ..

Her i går fortalte jeg hende noget, jeg godt var klar over at hun ville blive sur eller ked af.. men jeg har holdt det hemmeligt i 4 måneder, og nu kan jeg bare ikke mere.......

I starten sagde hun bare, at hun ville tænke over om vi kunne ses normalt igen, og at hun bare havde brug for lidt tid...... men så begynder hun at angribe mig med at sige, at jeg er en dårlig ven.... HVORFOR? HUN misforstod noget jeg sagde for de der 3-4 år siden .. HUN tog 5 ord til sig, som overhovedet ikke havde en SKID med det hele at gøre... jeg kan ikke en gang huske hvad jeg sagde.... HVORFOR skal JEG straffes fordi HUN misforstår? HVORFOR???

Hun mente at jeg var falsk, og alle der havde mødt mig var helt enige ... men HALLO mester.... De syntes jeg er falsk fordi de kun kender til HENDES historie ..
De kender slet ikke mine følelser og tanker omkring det... der har INGEN idé om det, for pigebarnet mener ikke at hun har gjort noget galt... Guess what .. jeg havde en grund til det jkeg gjorde og sagde for så lang tid siden, og meget af det var fordi hun såret mig så inderligt... men det har hhun SLET ikke fattet ....
Jeg er GODT klar over jeg lavede noget lort.. men HALLO.. det er fucking 3-4 år siden .. kom dog for helved videre i livet din so!... Mærkeligt at hun ikke har så mange venner.. hun hader folk fra børnehaven som der mobbede hende.. fordi ja.... de mobbede hende den gang .. -____-' for meget ..

Mit problem er at hun bruger absolut ALT imod mig ... hun vender mine sætninger i mod mig... hun bruger mine problemer for at ramme ømme punkter og hun NYDER at gøre mig ked af det ..

hun mener jeg har løjet og trukket hende bag lyset så mange gange.. men det er HENDES opfattelser...

f.eks. Jeg var blevet inviteret til The Lillith koncert for nogen måneder siden af en af vores fælles veninder.... okay, finno nok .. Jeg fik afvide at hun sagde nej til at tage med... okay.. hun skulle nok noget andet så.. så gider jeg sgu da ikke være hendes mor, og spørge hende om hvorfor.. hun havde nok sine grunde.
På vej til københavn spurgte hun mig hvad jeg lavede, og jeg sagde jeg vr på vej til københavn til koncert...... jeg fik det STØRSTE møgfald fra hende. at jeg var bare en idiot og jeg behandlede hende som lort og så kørte den bare derud af ...... hvorfor? ..... fordi jeg ikke havde spurgt hende om hun skulle med..... øhm .. så vidt jeg ved, er jeg bare blevet inviteret... og HUN havde sagt nej fordi hun troede vores fælles veninde skulle på lejertur........... øøøøhm ....... hvorfor skulle JEG så have det møgfald? HVOR kommer jeg ind i billedet? og vores veninde, som der stod for det her... hvhad fik hun? "det var tavligt" slut ................ DER førte jeg hende bag lyset mente hun.....

Til J-pop skulle vi cosplaye sammen. Hende, mig og vores fællesveninde...... vores veninde har nogen lidt dumme forældre, og de ville ikke havde at hun skulle komme om søndagen, hvor vores fælles cosplay var blevet planlagt.. mhun spurgte om jeg ikke kunne spørge om vi kunne rykke det til lørdag .. jo jo .. jeg giver beskeden videre..
det gjorde jeg så.... og der fik jeg igen det største møgfald, og om hvad fanden jeg bildte mig ind, og bla bla bla bla bla ...... jeg spurgte fra vores fællesveninde..
og hvad det sjove er.... næste dag sprugte vores fælles veninde hende om det var i orden .. "jaja.. det gør ikke noget."

...... Der førte JEG hende også bag lyset.....

See?

Igen, Jeg ved godt at jeg har kvejet mig nogen gange, men inden er perfekte .. jeg har sagt undskyld SÅ mange gange ....

hvad har jeg fået af hende når hun har gjort mig ondt??? ........... INTET! ikke ud over at det er min egen fejl .. .

Så i går cuttede jeg kontakten til hende....... jeg gider ikke være hendes prøveklud mere..... hun tramper på mig hver gang der er det mindste, og nu er det slut..... SLUT!

selvom det er en lettelse for mig, så gør det stadigvæk ondt. hun var en rigtig god ven, når hun ikke havde en af hendes mange depritioner.......... som hun tit og ofte har.......

Men der er SLUT! The Final ... BYE BYE!

-jeg skulle havde gjort det her for lang tid siden ................................

jeg har med vilje ikke skrevet hvem og hvorfor... Det skal ud hvordan jeg har det, men alt andet kan være lige meget ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar